Wednesday, 27 June 2012

si KuCiNg CoMeL

hey , assalamualaikum , kali ni Anis nk crita tentang si KUCING comel , nama nya maruu ,,, comel je kucing nie ,,rasa macam nak cabut je bulu tebal kucing Maru nie :)

ni lah dia salah satu gambar MARU yang buat Anis geli hati bila tgk keletahnya yang lucu & comel nie,, hehe :)


nampak ? comel kan :) ciut je muka , 


Maru ni si kucing dari Jepun . memang nakal & suka bermain :) 

Kegemaran Maru adalah bermain dengan kotak. Kotak besar, kecil, semua dibedal.

Maru suka melontarkan badannya masuk ke dalam kotak di atas lantai dan menggelongsor.

Sambil menggelonsor di lantai, ekornya yang kembang akan menyapu lantai membersihkannya.

Pasal tu lantai rumah Maru sangat bersih.


VIDEO SI KUCING MARU BERMAIN :) 


video
Cara Maru tidur dengan gaya Terlentang :) 


video


video
Maru suka memuatkan badannya dengan kotak yang kecil , tak kira apapun , dia main redah je :) 


video



video


video


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca !

No comments:

Post a Comment

*Jangan tengok je , komen lerr skali :)