Monday, 26 November 2012

GULA-GULA YANG SEMAKIN PUPUS

kalau korang pernah makan gula-gula sebegini ,sila angkat kaki :) dulu , Anis slalu makan gula-gula ni , tapi skrang nak jumpa , punya lah susah .. tp beberapa hari yang lepas , tiba-tiba terjumpa gula-gula zaman kanak-kanak ni :) korang mesti pernah mkn kan ? jangan tipu ... anis penyek nanty klau tipu :P

1.
ha...yang ni dulu Anis panggil gula-gula 'Duit syiling' sebab bentuk dia mcm duit syiling .. mesty korang pun sama kan ? rasanya mcam masam-masam manis tu kan ? sedap ... lama tak jumpa ni 

2.
kalau yang ni pulak , gula-gula susu :) rasanya manis dan mmng sedap :) anis dulu suka pilih perisa chocolate & cofee :) yang ni pun skrang susah nak jumpa .. so saddd :( 

3.
yang dekat atas ni , favourite anis , sebab dalam bekas dia , ada mcam serbuk manis atau dipanggil gula icing :) sedap sangt :) dulu anis suka cicah-cicah gula-gula yang ada dalam bekas ni dengan gula icing tu :) sebab rasanya masam2 manis :) 

4.
yang ni pula , anis slalu panggil cokelat-itam .. haha sebab warna coklat ni gelap .. haha biasa la ,time tu budak2 lagi .. so apa nama chocholate yang dimakan , suka ati je nak campak nama glamour sendiri .. haha :P 

5.
dekat atas ni , nama dia gula-gula NANO~NANO..dulu , kalau ada iklan gula-gula ni , mesti ada lagu dia ..korang boleh dengar dekat sini : 


video

6.
gula-gula dkt atas ni , nama dia ''WHITE RABBIT''...rasa dia anis dah lupa sbb dah lama tak makan .. tp anis rasa sedapp .. dulu , anis slalu makan ... skrang ni dah jarang , sebab bak kata anis ''dah nak pupus'' 

7.

yang ni pula , gula-gula BeLo .. rasanya sedap .. sebab ada inti atau cecair coklat dalam gula-gula ni :) 

8.
okay ..yang ni terakhir .. Act banyak lagi .. tp baru jumpa yang ini .. haha ... yang dekat atas ni , gula-gula ini dipanggil TORRONNE .. rasa berangin je bila makan :) 

okay dah ... :P sampai sini je .. kalau ada serba-sedikit anis jumpa gula-gula zaman dulu .. nanty anis share lagi kay :) paapaii :* 




Terima Kasih Kerana Sudi Membaca !

1 comment:

  1. rindunya nak makan gula2 tu..dah lama x mkn. skrg ni susah nak jumpa..hehe

    ReplyDelete

*Jangan tengok je , komen lerr skali :)