Saturday 13 October 2012

Fakta Mengenai Perempuan

status ni khas Anis buat untuk kaum lelaki yang ingin mengenal hati & perasaan seorang wanita yang disayangi & kasihi :) if korang (lelaki) nak tahu lebih lanjut pasal perempuan .. semuanya ada dibawah :

1. Bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata, itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2.. Wanita susah untuk mencari sesuatu yang dia benci tentang orang yang paling dia sayangi (karena itu banyak wanita yang patah hati bila hubungannya putus di tengah jalan).

3.Bila lelaki yang dia cintai merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

4. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang menyukai kamu setengah mati, tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar dengannya karena ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tidak akan tahu bila dia telah membuat keputusan, dia akan melakukan apa saja.

5.Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

6. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

7. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya sedang memberikan respon positif, misalnya menghubunginya melalui telepon, si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebenarnya dia akan berteriak kerana gembira dan tak sampai sepuluh minit, semua kawan-kawannya akan mengetahui berita tersebut.

8.Sebuah senyuman memberi seribu arti bagi wanita. Jadi jangan senyum sembarangan kepada wanita.

9. Jika seorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar, tinggalkan dia karena dia memang tak berminat denganmu.

10. Satu ucapan ‘Hai’ saja sudah cukup menceriakan harinya.

11.Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.jadi,kalau nak tahu rahsia wanita yang anda sukai , tanya saja pada teman baiknya .

12.. Semua wanita menginginkan seorang lelaki yang dicintainya dengan sepenuh hati.

13.Senjata wanita adalah airmata!! jadi , kalau anda biasa melihatnya menitiskan airmata . segeralah berada di sisinya .

14.Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya memberi surprise buatnya (hadiah, bunga atau sekadar kata-kata romantik). Mereka akan terharu dan merasakan bahwa dirinya dicintai setulus hati. Dengan ini dia tidak akan ragu-ragu terhadapmu.

15. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang memberi perhatian padanya dan baik terhadapnya. So, kalau ingin memikat wanita pandai-pandailah amik lorong awal2 :)



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca !

No comments:

Post a Comment

*Jangan tengok je , komen lerr skali :)